مستر بلیط (اصلی)
صفحه اصلی خرید تبلیغات قالب دو ستونه قالب سه ستونه

اسلاید تم

قالب های متفاوت در اسلاید تم

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ

مستر بلیط


مستر بلیط

پیک خورشید

مستر بلیط هواپیما پیک خورشید ارائه دهنده ویژه بلیط اهواز مشهد و بلیط اهواز تهران از سراسر کشور ایران در تمامی مسیر ها میباشد .

بلیط اهواز ایلام , بلیط اهواز بجنورد , بلیط اهواز بیرجند , بلیط اهواز همدان , بلیط اهواز کرج , بلیط اهواز اباده , بلیط اهواز کاشان , بلیط اهواز اراک , بلیط اهواز عسلویه , بلیط اهواز بابلسر , بلیط اهواز بم , بلیط اهواز بندرلنگه , بلیط اهواز بهبهان , بلیط اهواز چابهار , بلیط اهواز دزفول , بلیط اهواز گچساران , بلیط اهواز جاسک , بلیط اهواز خوی , بلیط اهواز لامرد , بلیط اهواز لالستان , بلیط اهواز لاوان , بلیط اهواز ماکو , بلیط اهواز ماهشهر , بلیط اهواز مراغه , بلیط اهواز مسجدسلیمان , بلیط اهواز نوشهر , بلیط اهواز پارس اباد , بلیط اهواز رفسنجان , بلیط اهواز رامسر , بلیط اهواز سبزوار , بلیط اهواز سقز , بلیط اهواز فردوس , بلیط اهواز سرخس , بلیط اهواز سراوان , بلیط اهواز سروستان , بلیط اهواز یزد , بلیط اهواز تهران , بلیط اهواز مشهد , بلیط اهواز کیش , بلیط اهواز اصفهان , بلیط اهواز شیراز , بلیط اهواز قم , بلیط اهواز خرم اباد , بلیط اهواز بندرعباس , بلیط اهواز ارومیه , بلیط اهواز بوشهر , بلیط اهواز تبریز , بلیط اهواز اردبیل , بلیط اهواز زاهدان , بلیط اهواز سمنان , بلیط اهواز قزوین , بلیط اهواز رشت , بلیط اهواز ساری , بلیط اهواز کرمانشاه , بلیط اهواز گرگان , بلیط اهواز آبادان , بلیط اهواز شهرکرد , بلیط اهواز قزوین , بلیط اهواز زنجان , بلیط اهواز قشم

آدرس :اهواز، خیابان شریعتی (سیمتری)، نبش چهارراه زند پ 117

تلفن :

061-3185

سفر تخصص ماست

شروط و مقررات رزرو بلیط و خرید بلیط هواپیما

1_ روند رزرو و تهیه بلیط از سایت پیک خورشید مطابق قانون وآینها تجارت الکترونیک می باشد و هرنوع سرپیچی کردن از اجرا قوانین برخورد قضایی می شود.مشتری حین خرید و رزرو بلیط اینترنتی مسئول می شود که در مستحضر تمام از همه شرایط و ظوابط خرید اینترنتی در سایت می باشد.
2_ همانند قوانین موسسه هواپیمایی کشوری،وظیفه ی دیرکرد یاشتاب و لغو کردن،هنگام پرواز،بر کفایت همان موسسه هواپیمایی می باشد.
3_زمان اسم نویسی و خرید بلیط، اسم کاربر می بایست به نحو درست با حروف لاتین وارد شود.فرصت تصحیح اسم مسافر بعد از خرید قطعی امکان پذیر نیست و پیک خورشید به هیچ وجه وظیفه ای در عوض داده های نادرست ثبت شده وظیفه ای ندارد.پس برای تصحیح داده ها،کاربر وظیفه دارد بلیط لغو شده را دوباره خریداری نماید.
4_بلیط رزرو شده، تعلق به مسافری دارد که اطلاعات وی در سامانه ثبت شده است و قابلت فرد دیگر را دارا نمی باشد.
در صورت نادرست بودن اسم مسافردر بلیط با کارت شناسایی، از پذیرفتن وی اجتناب می فرمایند.
5_در مقررات هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کمتر از2 سال، مسافران کودک بین 2 ت12 سال تمام و مسافران بزرگسال بیش از12 سال سن دارند.در زمان خرید اگر رده سنی را به صورت نادرست ثبت نمایند هنگام مراجعه به او اجازه سوار شدن نمی دهند. بلیط نوزاد و کودک به هیچ وجه به صورت جدا از بلیط والد صدور نمی شود.
6_ نیاز به بازگو کردن دوباره مبلغ بلیط های سامانه برای خردسالان و بزرگسالان مختلف می باشد،اما بهای بلیط های لحظه آخری خردسالان با بزرگسالان همسان است.
7_بعد از پرداخت وجه وتصویب بلیط، رزرو و خرید تصویب شده و دانسته های آن از راه پیامک و پست الکترونیک برای مشتری فرستاده می شود. زمان رفتن به فرودگاه در پرواز لحظه آخری عرضه یک کپی چاپ شده از بلیط و در پرواز سامانه ،عرضه ی شماره ی بلیط به همراه کارت ملی به کانتر هواپیمایی مربوط ضروری است.
8_ برحسب با آینها هواپیمایی کشوری هرنوع استرداد بلیط از سوی کاربر،حاوی خسارت استرداد می شود.میزان این خسارت مبنی بر قانون استرداد هر ایرلان تفاوت دارد.بعد از تقاضا استرداد از طریق مسافر،میزان خسارت از قیمت بلیط کم و باقی مانده آن،بصورت آنلاین به حساب کاربر برگردانده می شود.مهلت بازگرداندن مبلغ،فرمانبردار قوانین بانکی (رنج 24تا72ساعت) می باشد.
موضوع درباره ی پروازهای چارتر یا غیر چارتر مستعد استرداد نیست و مبلغ بلیط این پروازها زمان کنسلی به صورت جامع پرداخت می شود.
9_کنسلی یا تاخیر پرواز بسیار از 2 ساعت ،حاوی خسارت کنسلی نمی باشد.در این زمان کاربر می تواند به صورت آنلاین در قالب استدعای استرداد بدون خسارت را مملو کند.
10_ نیاز به یاد آوری است اگر پرواز رفت و برگشت از2 ایرلاین متفاوت صورت گیرد،در زمان کنسل شدن پرواز یا تغییر عقیده مسافر از پرواز به علت دیر کرد بیش از 2 ساعت ایرلاین ، امکان دارد لغو پرواز برگشت حاوی خسارت کنسلی می باشد.
11_ مشتری اجازه تعویض مبلغ بلیط،تغییر محتوای بلیط و یا فروش دوباره بلیط با مبلغ بیشتر از مبلغ اصلی را ندارد.

12_مطابق قانون های سامانه هواپیمایی کشوری، ارائه دادن مجوز دکتر مربوطه برای خانمهای باردار، اشخاص به بیماری های قلبی_ عروقی، بیماریهای تنفسی، صرع، آنمی شدید، دیابت ملیتوس کنترل نشده، بیماران دیالزی یا افرادی داروهای تضعیف کننده ی سیستم ایمنی استفاده می کنند و یا هرنوع بیماری که باعث مانع شضدن از سفر هوایی باشد،زمان سوار شدن به هواپیما الزامی است. این چنین بیماران مسافر موعظ به آوردن داروهای خاص ضروری همراه خود در زمان سفر می باشد.

13. برا اصل قانون های در حال اجرا ، صادر کردن بلیط در مسیر عتبات عالیات برای پیروان کشورانی همچون افغانستان بنگلادش و پاکستان امکان پذیر نیست و خرید بلیط از طرف این اشخاص همه وظایف به مسئولیت خود وی میباشد

قانون و ضوابط صادر کردن بلیط هواپیما

1. همه قانون ها و ضوابط درج شده در وبسایت پیک خورشید براساس قانون های راه اهن جمهوری اسلامی ایران میباشد
2. 2. انتقال اطلاعات در موعد ضروری به وسیله ایمیل یا پیامک صورت میگیرد بنابراین وظیفه درستی و ثبت ایمیل بر شماره تلفن همراه به عهده کاربر است
3. پس دادن بلیط به وسیله یکی از مرکز های فروش بلیط قطار با عرضه کارت شناسایی ارزشمند مقدور است
4. قوانین تحویل دهی و تفضیل تحت میباشد
- تا ساعت دوازده ظهر روز قبل از حرکت قطار نود درصد از ارزش های بلیط پرداخت میشود
- تا ساعت دوازده ظهر روز قبل از حرکت قطار تا سه ساعت قبل از حرکت قطار هفتاد درصد از ارزش های قطار پرداخت میشود
- سه ساعت از زمان باقی مانده به حرکت تا وهله حرکت قطار پنجاه درصد از ارزش بلیط پرداخت میشود
5. بعد از حرکت فرصت پس دادن بلیط موجود نمیباشد ، وجه بلیط مشتری از بین رفته است
6. کاربران ارجمند به این مسئله دقت داشته باشید که استرداد انلاین برای رزرو انلاین در وبسایت پیک خورشید طبق ساعت استرداد در شرکت ریلی میباشد . برای ارزش یابی مشخص درصد استرداد بلیط ، واضح تر است 10 دقیقه پیش از تایم مندرج شده در ضوابط سایت پیک خورشید ، برای استرداد عمل نمایید . به جز این جمله و بندها وظیفه دیرکرد در ضبط استدعا و استکثار غرامت کنسلی وظیفه مشتری میباشد
7. نهایتا تا یک ساعت بعد از صادر کردن بلیط به زوال شرط حرکت قطار احتمال حرکت قطار ، امکان استرداد انلاین از روش سایت پیک خورشید و یا رجوع کردن حضوری به دفتر پیک خورشید در چهارراه زند ، وجود دارد
8. خردسالان بین 2 تا 12 سال که تنها قصد خرید یا رزرو بلیط داشته باشند ، بلیط برای انها صادر نمیشود .
9. برای خردسالان دو تا دوازده سال ، بلیط نصف قیمت حساب میشود .
10. برای نوزادان تا دو سالگی ، مقابل ده درصد از ارزش کل بلیط حساب و دریافت میشود
11. برای خرید کوپه دربستی ، پس از تعیین مسیر و مورخ موردنظر گزینه دربستی کوپه را انتخاب کرده و جستجو نمایید .
12. در صورتی که بلیط رفت و برگشت برابر و همسان باشد ، تمام مبلغ بلیط رفت و حداکثر تا سی روز بعد از موعد حرکت در دفتر پیک خورشید به مشتری عدا میگردد یا در صادر کردن بلیط های اتی ، ترجیح خواهد داشت .چنانچه مسافر تمایل داشته باشد ، تمام مبلغ بلیط بازگشت ، قابل پرداخت میباشد .
13. در صورت تعویق بیش از اندازه تعیین شده قطار اکسپرس یا تندرو در رسیدن به مقصد در صورت دیرکرد (چنانچه از عوامل بلاهای طبیعی نیز باشد و سهل انگاری از مسئول راه اهن یا کمپانی حمل مسافر باشد و تاخییر انان غیرمجاز باشد) 50 درصد از ارزش بلیط بعد از کم کردن هزینه خدمات (خدمات ایستگاهی و پذیرایی) در مدت یکماه یا کمتر بعد از زمان حرکت به مشتری برگردانده میشود .
14. اگر مشکلی به وجود امد برای رفع ان میتوان با دفاتر پشتیبانی تماس حاصل کرد .

قانون و ضوابط صادر کردن بلیط انتقال اتومبیل

1. بعد از رسیدن قطار به مکان موردنظر و انتقال سریع ، اتومبیل به دلیل انجام امور خطیر به تهی سازی اتومبیل از واگن فرصت پذیر نبود ، و انتقال اتومبیل در ساعت اداری و با وقفه انجام میشود .
2. زمان حرکت قید شده روی بلیط انتقال اتومبیل ، واپسین زمان عهده گیری اتومبیل و جانب ارسال از مبدا حرکت بوده و در اغاز عهده گیری اتومبیل از ساعت هشت صبح روز حرکت قطار میباشد .
تبصره : شرایط خاص در بخش توضیح های ویژه بلیط مطلع سازی میگردد

3. انتقال خودرو با فراز بیشتر از 58 سانتی متر ( شاسی بلند ، پاترول ، پرادو ، سانتافه و نیسان وانت ) یا پهنای بیشتر از 180 سانتی متر (اکسل پهن ) امکان پذیر نمیباشد .
4. بابت اتومبیل های گذری از ایستگاه تهران ، نیاز است بلیط انتقال اتومبیل مسیر دوم بایک روز فاصله از ورود قطار اول به تهران صدور گردد
5. در صادر کردن بلیط برای باقی اتومبیل های گذری ، زمان حرکت انتخابی برای بلیط و اتومبیل در مسیر دوم با عاقبت اندیشی دیرکرد قطار اول و رعایت بند دوم ، مبادرت گردد . طبق این اصول نیاز است دستکم هشت ساعت یعنی زمان رسید قطار اول به مقصد تا ساعت انتقال دوم مسافت در نظر گرفته شود .
6. عرضه اوراق شناسایی مالک و همچنین اتومبیل زمان انتقال دادن و بازدهی ان ضروری است
7. ثبت شماره شهربانی (پلاک) اتومبیل و انگاه نام اتومبیل و تا مرز توانایی نام دارند اتومبیل برروی بلیط الزامی است .

چگونه وارد وبسایت پیک خورشید شویم در زمانی که پسورد و مشخصات خود را از یاد برده ایم ؟

گزینه ورود را در صفحه اصلی پیک خورشید انتخاب کنید و سپس برروی گزینه رمز عبورم را فراموش کرده ام بزنید سرانجام پسورد جدید به صورت ایمیل و پیام کوتاه ارسال میشود .

چگونه میتوانیم قیمت بلیط را پرداخت نماییم ؟

راه حل اول : با داشتن کارت اعتباری عضو شتاب ، و کدامنیتی دوم میتوانید پس از برگزیدن پرواز و ثبت کردن اطلاعات کاربران ، سپس گزینه پرداخت انلاین را انتخاب میکنیم .

راه حل دوم : میتوانید در سایت پیک خورشید با انتخاب کادر ورودی ، وارد اکانت مدیریتی خود شوید و اکانت خود را شارژ نمایید ، پس از آن گزینه پرواز و وارد مشخصات کردن مشخصات خود و بقیه مسافران ، برروی ایکون خرید اعتباری بلیط هواپیما کلیک کنید .

چگونه میتوان بلیط خریداری شده را مشاهده و چاپ نماییم ؟
پس از اتمام وهله های خرید بلیط ، فایل پی دی اف بلیط خریداری شده به پست الکترونیکی شما ارسال میشود .
شماره فاکتور به صورت پیام کوتاه فرستاده میشود ، و میتوان با مراجعه به وبسایت پیک خورشید بلیط خود رویت کنید ، ضمن اینکه شما میتوانید در پنل مدیریتی خود در بخش تمسیت ، صورت حساب های تمامی بلیط های خریداری شده ، را روئت و منتشر کنید .
شما میتوانید از بخش پیگیری فاکتور ، با ثبت کردن فاکتور و شماره همراه ، بلیط های خریداری شده را مشاهده و با انتخاب برروی گزینه ویژگی های اطلاعات کادر جدید گشوده میشود ، که حاوی دو فایل پی دی اف با زبان فارسی و لاتین میباشد .

ایمیل بلیط خریداری شده را در اینباکس مشاهده نمیکنم ، علت چیست ؟
پوشه هرزنامه (اسپم) ایمیل خود را با دقت مشاهده کنید ، بدینگونه میتوان بلیط خریداری شده را در پنل مدیریتی و کاربری خود در سایت پیک خورشید رویت نمایید .
بجز این موارد با شماره 0613185 تماس حاصل نمایید .

در فرودگاه برای دریافت کارت پرواز ، چه مدارکی نیاز است ؟
برای گرفتن کارت پرواز ، عرضه نمودن کارت شناسایی معتبر ، کارت ملی ، شناسنامه ، گذرنامه ضروری است .
برای پرواز بلیط چارتری و بلیط الکترونیکی چاپ شده پیک خورشید را همراه داشته باشید

در مرحله پرداخت وجه با پیغام خرید با موفقیت انجام نشد ، روبرو شدم ، چگونه این مشکل را برطرف نمایم ؟
امکان دارد استانه بانکی که برای پرداخت انلاین تعیین نموده ، با موارد ابهام امیز روبرو شوید ، میتوانید از درگاه بانکی دیگر استفاده نمایید .
امکان برداشت مبلغ به صورت خودکار پس از 45 دقیقه تا 72 ساعت از راه درگاه بانکی به حساب کاربر برگردانده میشود .

در صورت کنسل نمودن بلیط وجه ان چگونه پرداخت میشود ؟
در وهله لغو کردن در ابتدا نحوه استرداد پیک خورشید را انتخاب کرده ، در خصوص گرایش واریزی به کارت حداقل تا هفتادو ساعت کاری پرداخت صورت میگیرد ، در صورت تعیین استرداد پیک خورشید ، واریزی در عین واحد به حساب شما انجام میشود .

72 ساعت از کنسلی بلیط گذشت اما هنوز مبلغی به حساب واریز نگردیده است ، چگونه میتوانم این موضوع را پیگیری نمایم ؟
اگر بعد از گذشت 72 ساعت وجه به حساب کاربر برگشت داده نشد ، از طریق پشتیبان شبانه روزی پیک خورشید پیگیری به عمل بیاورید .
حداکثر بار مجاز که میتوانم همراه خود داشته باشم ، چند کیلوگرم است ؟
اگر بار اضافه داشته باشم بایستی چگونه اقدام کنم ؟
20 الی 30 کیلوگرم ، با ملاحظه کردن نوع هواپیما ، آژانس هواپیمایی ، مسیر پرواز و کلاس بلیط اکونومی یا بیزینس متفاوت میباشد که برحسب معلوم بلیط صدور شده ، به کیلوگرم ثبت میشود و بعضی از خطوط هوایی هم بار رایگان ندارند و این امر در بخش اطلاعات مسافر با رنگ قرمز تعیین میشود .
همینطور برای خرید بار مازاد باید از کانال فرودگاه با واریز عوارض ان اقدام کنید .

وجه پرداختی من به چه علت دچار تغییر شد ؟
تقاضای مسافرین برای خرید بلیط ، مشخصات پرواز ها برای اجرای اخرین تغییرات اپدیت خواهد شد .
ضمنا این دگرگونی ها حاوی کلاس پروازی ، تکمیل ظرفیت یک چارتر کننده و دریافت بلیط از چارتر کننده جدید یا تغییر هزینه توسط چارتر کننده باشد .
توصیه میکنم در این شرایط از پاینن پیج ، پیج انصراف یا بازگشت «نارنجی رنگ» را انتخاب کرده و از فهرست پرواز های به روزرسانی شده ، پرواز خود را تعیین کنید.

چگونه میتوانم رسید دیجیتال تراکنش خرید را بگیرم ؟
کاربر میتواند از طریق منو مدیریت یا دنبال کردن فاکتورها ، رسید خرید بلیط خود را چاپ کند .

چرا مدل هواپیمایی که خرید کردم ، تغییر کرده است ؟
تغییر نوع هواپیما از طریق خطوط هواپیمایی صورت میگیرد و هیچ مغایرتی با اژانس های فروش بلیط هواپیما نخواهد داشت .

خرید مشتری با اطلاعات بی نقص از اصول ضوابط و مقررات صورت پذیر است .
حائز اهمیت است که متخصصان تیم پشتیبان پیک خورشید ، سایت پیک خورشید ، بلیط هواپیمایی و قطار به همراه پشتیبانی از حقوق کاربر و جانب داری بجا از مشتری خود 7 روز هفته با جوابگویی 24 ساعته از شبانه روز برای رفع و رجوع هرگونه سوال در مورد خدمت گذاری خوشایند در سایت پیک خورشید میباشد به این شکل فرایند خرید و استرداد بلیط هواپیما و بازگشت وجه بلیط در 24 ساعته شبانه روز به صورت بی وقفه انجام میشود .
سیستم خرید بلیط هواپیما ، قطار ، اتوبوس پیک خورشید روش کار خود را بر سه منشا پایه گذاری کرده است ، به علاوه اخلاق حرفه ای ، مشتری مداری بنا کرده است .
همواره پذیرای نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان پیک خورشید ، جهت رشد کیفیت در خرید بلیط هواپیما میباشد.
فعالیت آژانس های هواپیمایی و گردشگری پیک خورشید از سال 1380 پا به عرصه نهاد .
در حال حاضر پیک خورشید فعالیت خود را با مدرن ترین فناوری و اطلاعات به روز ایران در این زمینه دنبال میکند تا خدمت گذاری برگزیده و برازنده به کاربران عظم خود عرضه کند و مجموعه کاملی برای خرید بلیط هواپیما و تور ، به مشتریان خود ارائه دهد ، پیک خورشید بابهره جویی از مدرن ترین و به روز ترین سایت خرید بلیط هواپیما ، توانایی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و کاربرد کارت های عضو شتاب برای کاربر در سراسر ایران به ارمغان اورده
با رجوع به راهنمای خرید بلیط هواپیما ، رزرو بلیط ، کلیه اصول ، به هنگام خریداری وبسایت پیک خورشید مشاهده کنید .

سوالات رایج و متداول

سایت پیک خورشید چه خدماتی به مشتریان خرید بلیط هواپیما عرضه میکند ؟

توضیح :

وبسایت پیک خورشید به عنوان فراگیر ترین سایت خرید بلیط هواپیما ، قطار ، اتوبوس و رزرو هتل ، توانایی خرید بلیط سایت چارتری داخلی ، بلیط های سایت خارجی و هتل های خارجی از راه کارت های عضو شتاب ، امکان پذیر کرده است .

خبر تازه
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ
بک لینک نوفالو